Gergő

2010.12.03. 22:02

Kösz mindenkinek a jókívánságokat és ne haragudjatok, hogy csak lassan válaszolok.

Egyszerűen az a helyzet, hogy naponta nagyjából -7 órám van. Sajnos az egyik dolog, amiből ezt az időt el tudom venni, az a blog. Az íráskényszerem másfelé vezetem le mostanában. Ez van.

 Az edzések mennek tovább, de idén már csak lazán. 19xx-nél tartok, úgyhogy a 2000-et még megcsinálom. A jövő évi tervek nem változtak.

-

Nem fogom a blogot átalakítani, ez mindig is az én dolgaimról fog szólni, nem cserélem ki az avatarom Gergő képére. 

Azt viszont tervezzük Anitával, hogy neki is elkezdünk írni egyet közösen. Fényképekkel, vicces dolgokkal.

A fiammal sok érdekes történt, már megkezdtem a kiképzését, jó alany.

Tegnap éjjel a 4 órás egyhuzamban alvás versenyen indult, végigment. 

A harmadik napon, a kórházban pelenkáztam. Ravaszul kifigyelte, hogy mikor fordulok el egy másodpercre és iszonyatos, két méteres vizeletsugárral megjelölte a szomszéd ágyon fekvő nőt és lányát.

Az idő ebben a pillanatban megállt.

Kétségbeesetten próbáltunk mindketten kármenteni, de a megállíthatatlan erő elszabadult és önmaga ellen fordult. A végén elnézést kértünk és letöröltük az arcát is. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr152491708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2010.12.09. 07:50:09

Hogy haladtok?
Nekem is volt ilyen sztorim, de én rendre a dokinőt vizeltem le, meg 1x nagymamám aranyóráját, amit szét is mart :-)) Szóval a biciklidet messzire tedd el :-))

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.01.03. 10:52:55

BÚÉK az egész családnak!! Írhatnál vmit, hogy mizu veletek?

ironsun 2011.01.03. 13:59:27

BUÉK mindhármatoknak! Csatlakoznék Tepó kolléga kéréséhez, szeretnénk hallani felőletek egy picit:)
süti beállítások módosítása