Megszaladt a hét

2011.04.03. 17:44

A Tóparti futópartin debütált a  fiam, két kilométeres babakocsis futással. Melegítés nélkül!

 
 
Itt egy régi mentális gáton léptem át, de nem erőltetem, mert most még bajom lenne belőle.

 

Kényelmes 5:39-es összátlaggal sikerült 101km-t menni (a héten).

 

Bringám elkészült, kegyetlenül lent van az eleje. Öröm lesz betörni hozzá a testem.

A zacskótartós ülésen gondolkozok, mindig zavart, hogy a hosszabb tekerések alatt elzsibbadt a cerka és a medencém alja.

 

Milyen pedált és stoplit vegyek? Idén el akarom kerülni a térd és csípősérüléseket. Olyan kell ami lötyög. Torz testemhez képtelenség egy fix pedált beállítani.

 

Milyen neoprén-t vegyek? Legolcsóbbat nem akarom, de a legdrágábbat se. Az alábbiak 2-300 dollár körül mozognak:

Bluesevenity Reaction, Bluesevenity Fusion, 2XU T:2 Team, Profile Design Blitz, Tyr Hurricane Cat 1

Egyáltalán mire figyeljek? Illetve, ha évente 1-2x fogom csak használni, pár órán keresztül, számít-e milyen? Vegyek egy Sprintet és kész?

Szakértsetek!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr602796623

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Handi Péter - ROVOM KÖREIMET 2011.04.04. 09:14:04

Rovom köreimet reggelente a park körül, a fennmaradás, a túlélés és a matuzsálemi életkor megközelítésének reményében. A tudatos ÉN-konzerválás gyakorlata újabb keletű, mert nagyszüleink mindezt még a Sorsra bízták, és vajmi keveset foglalkoztak testük...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.04.03. 22:42:02

Nekem Bluesevenity Sprint van, nekem tökéletes. Ami külön jó benne, hogy a _karja könnyített_, nem full neoprén.

Ergó könnyebb benne tempózni, viszont hidegben is elég jó, 15 fokos vízben már teszteltem a VB-n.

Amúgy tök mindegy hogy milyet veszel!
Jó ha 1-3 alkalommal (de inkább egy!) fogod felvenni évente.

Helyesbítek: vagy egyszer se! 8D

Az enyémet felpróbálhatod, ahhoz képest be tudod lőni a méreted.

(Ha amúgy is jössz a nyereg miatt)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.04.03. 22:47:34

Hozzáteszem, ha csak Nagyadádra szánod, oda talán jobb egy olyan, aminek nincs is kar része. Csómó IM versenyen ilyenben volt Kropkó is.

Ha viszont valaha tervezed St.Pöltent, akkor talán inkább a hosszú...

Te tudod.

Viszont szerintem túl sokat nem érdemes bele ölni, mert azt igen jól látod hogy "nem lesz agyonhasználva"...

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.04.05. 08:33:03

Tavaly volt egy Blue70 tesztúszás a Proathlon szervezésében, ott kipróbáltam az összes neoprénjüket. A belépő szintű Sprint is teljesen jó, csak nüansznyi különbségeket éreztem. Ez egy profinak sorsdöntő lehet, de nekünk szerintem is felesleges sok pénzt beleölni. Végül egy Fusion-t vettem amin gyári hiba miatt Sprint felirat van, ezért alkalmi áron adták. Egyébként a csúcsmodell Helixben volt a mozgás vállban a legkönnyebb, és a Reaction felhajtóereje volt a legnagyobb érzésre.

Pedálban Look Keo elmegy, azért vettem ezt mert ebből volt fehér, de nem vagyok oda érte. Ha menő akarsz lenni ilyet veszel:
www.speedplay.com/

Gratula a futáshoz! A baba ezek szerint az anyatejjel szívja be a kiliket! :)
Milyen babakocsival érdemes futni?

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.04.05. 08:55:27

@Ivan Grasso: Hónapokig kerestük a megfelelő babakocsit.
A héten írok erről egy bejegyzést.

Végül ez lett:
Rebound, 16"

picasaweb.google.com/kovacs213janos/Gergo#5580686282057957858

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.04.08. 19:12:50

@Ivan Grasso: @kombinat:
Szerintem ez a tuti jó babakocsi! Múltkor élőben is láttam egy ilyet. Nagyon állat!
www.mozgasvilag.hu/hir/babakocsi-kerekpar-vagy-kerekpar-babakocsi-teszt

Pedálból nekem is look keo van, én nagyon szeretem. Van belőle több fajta, amit a saját lábmozgásodhoz választhatsz, hogy mekkora szögben engedje forogni.

Neoprénből én ujjatlant vettem tavaly, de egyszer használtam Orfűn.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2011.04.08. 21:19:26

@Tepó:

"Neoprénből én ujjatlant vettem tavaly, de egyszer használtam Orfűn."

Ne igen, kb erről beszéltem én is, minden szavad igaz :)

ironsun 2011.05.01. 12:25:42

"belementem egy gödörbe, eltört a könyöklo..." - Ez meg hogy történt? Ne rendeljek Vision kormányt? Most aktuális nálam a csere. Ha már kütyü, akkor lehet, h hívlak a vámintézés (vagyis ÁFA) miatt, az Adamoval úgy tűnik, én is megszívtam.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.01. 14:18:05

~35 körül mehettem, kifele Szentendre felé, benéztem egy hibát. Jó nagy volt, mert akkorát reccsent a gép, hogy először azt hittem, eltört a kerék. :)
Szerencsére nincs baja, csak csavar gyengült meg, ami a könyöklőt rögzíti a kormányhoz.

Vám:
Ha már biztosan beért az országba az ülés és biztosan az Orczy téren van, akkor nyomtasd ki a számlát és a személyiddel együtt menj be hozzájuk.

1-477-6534, közvetlenül 8 után hívd, akkor még dolgoznak. :)
Illetve a posta tudakozója is megmondja a tracking n. alapján, hogy ott van-e a csomagod.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.05.02. 01:40:00

Vazze!
Remélem Neked nem lett bajod!A többi nem számít!

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2011.05.02. 08:53:24

@PecsiPeter: Bajom nem lett, a csavart is pótoltam.
Szép fémszínű, feldobja a sok feketét. :D
süti beállítások módosítása