Szadista szombat

2011.06.04. 17:28

Szolidarításból kimentünk kerékpározni, kicsit sikerült megbolondítani a nógrádi-kört.

Minden volt. Defekt, több eltévedés, volt hogy a gps egy pajtába vezetett be bennünket. 

Megmásztuk a hegyeket, volt amiket kétszer, most nem volt öröm az arcomon, mint legutóbb.

 

A sógorban van erő rendesen, felfelé se lassít.

Az utolsó 30km-n, amikor már megint meg kellett állni miattam (folyamatosan színészkedtem: "Fáj a lábam, nyújtanom kell. Defektem van, szereljünk - itt eltörte a pumpám. Elfogyott a vizem, keressünk kutat. Eléheztem, együnk túrós buktát, de nincsen pénzem. Jajj, vigyed már a telefonom mert nem fogja a szigetelőszalag."), annyira ideges lett, hogy tuti javítottunk vagy kettőt az átlagunkon, mert 35-tel ment Csomádtól a Dunaplázáig.

Jó volt. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr392957027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.06.05. 21:36:34

yeah!
kaland mindenfelé! ;)
ez az! így szép az élet!
jót mosolyogtam én is a telefonba mikor mesélted ;)
és nem a füves cigi miatt :):):)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2011.06.07. 00:05:56

A lobogó fehér Futóblogos pólóra én is felfigyeltem az Árpád úti felüljárón, pedig félájultan fetrengtem a volán mögött a szigeti befejelés után...:)
süti beállítások módosítása