Helyzetjelentés

2009.05.13. 01:04

Nő továbbra sincs sajnos, feldolgozás alatt.

Októbertől a CCIE lab kibővül pár dologgal, 2 órás dedikált troubleshooting, MPLS, VPN. Öröm ez. Egyelőre szinten tartom magam IGP,BGP, alap dolgokból. A komoly laboratóriumi tevékenységhez először el kell innen költöznöm.

Láb, mint egy T-800-as, olyan alacsony pulzussal futok, mint amivel régen aludtam. Pár hétig még maradok a heti 60km környékén, kicsit átalakítva hogy legyen heti egy 30 feletti is. Illetve ha nem szakad le megint, akkor feljebb megyek, hogy legyen kicsit több stamina augusztusra. Úgy kell most engem elképzelni, mint amikor Macleod fut a szarvassal. Csak még annál is szebb a jelenet.

Bicikli, péntekre megjön végre, eddig csak bohóckodtam egy mountainbikeval, de péntektől az is beindul keményen. Sajnos hordanom kell majd a betétes nadrágot, hogy legyen esélyem utódokat létrehozni majd. Mondtam már, hogy nem szeretek tekerni?

Úszás, mint egy igazi delfin. Kicsit zűrös volt a hét, egy öregasszonyt és több fiatal/idősebb férfit is meg kellett semmisítenem a víz alatt. Ideiglenesen csak a 25m-es medence működött. Nekem nyilván nem okozott ez problémát, de a többi ember képtelen volt felfogni a körbeúszás lényegét. Volt is hiszti rendesen. "Fiatalember menjen át a másik sávba. De csókolom ott 5-en vannak, itt meg csak hárman. De én ebben a sávban úszok 25 éve. Köszönöm, viszlát". Jön a nyár, kezd tele lenni minden uszoda, medence, semmi kedvem a lubickolókat kerülgetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr321118423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása