a gyermek 1

2010.04.20. 23:59

Sok vicces jelenet tanúja voltam az utóbbi időben:

Volt autóban hányás, láttam hogyan változik egy életerős nő egész nap alvó zombivá. Fizettem orvosnak egy 5 másodperces bekukkantásért húszezret.

A biztonság kedvéért én is szedem a kismama vitaminokat, nem okoz gondot a normál adag mellett. Kicsit fáj az én mellem is, de egyelőre jól viselem az ő terhességét.

Keveset aggódok, akkor is inkább csak azon, nehogy hibás legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr61938679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.04.21. 22:34:18

Ha Nagyatádon megjön a tejed a női eredményelistára tesznek:-).

Lewad 2010.06.27. 22:14:54

A nőgyógyászok mostanában ilyenek, "Nincs semmi bajod? Akkor tízezer" ...
A vitaminokkal vigyázz, mert a végén még neked is lesz tejed, és akkor megnő a melled, és melltartót kell hordani, ami zavar futás közbe :))
És azt ne felejtsd el, hogy a szülőszobában, nem neked kell szülni :)
süti beállítások módosítása