Storage

2010.10.06. 23:12

Ma találkoztam a legkeményebb emberekkel. Eddig azt hittem, hogy az áramot kézzel ellenőrző villanyszerelő a legerősebb, de nem.

A legerősebbek "szemrevételezéssel" ellenőrzik, hogy van-e lézer az FC kábelben. :D

 

(ez non-ofc lézer volt, nem káros a szemre, de amikor legelőször megláttam, majdnem eljátszottuk a betonkeverőről lapáttal leverést:))

Szerző: kombinat

1 komment

Címkék: san lézerszem

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr792351988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.10.08. 18:17:17

Nálam egyszer volt egy parkettás*, aki megkérdezte tőlem - gondolom ismeretterjesztési céllal - hogy szerintem mekkora tömör fából préselik a laminált parkettát.

Gondoltam ebből valami nagy baromság fog kikeveredni, ezért rákérdeztem:

Mennyiből?

Csak ennyit válaszolt:

"Másfél méter."

8D

* - amúgy azért volt ott, mert egy évvel az eset előtt rosszul rakták le a parkettát és jött felszedni...
süti beállítások módosítása