Ez miez?

2008.11.29. 01:44

A.

Itten van egy logikai bukfenc:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Dreher_Alkoholmentes

Most ez akkor hogyan is van? Nincs olyan hogy egyszerre mindkettő. Ez nyilvánvaló átbaszás, azt rá lehetne írni, hogy "csökkentett alkoholtartalmú".

Ha megiszok ötöt, mit mondok a rendőrnek a pozitív szondáztatás után? Véletlenül vettem észre hogy van benne alkohol, kezdhetem újra az antialkoholista létezésem.

 

B.

Jó hírek a testem rajongóinak, hogy óriási áttörésünk volt az uszodában. Lement az első önálló, békatalp nélküli 100m gyors :). Mostanra már képes vagyok harmad olyan gyorsan gyorsúszni mint mellúszni hehe.

Külső segítség nélkül ezt szinte lehetetlen megtanulni, ráadásul amíg nincs beidegződve a helyes mozdulatsor, addig gyakorolgatás közben iszonyú erőbe kerül az életben maradás a vízben, rendes kondíció nélkül nem érdemes elkezdeni.

Cél a bőven 2 óra alatti Balaton-átúszás. Mindenkinek csak ajánlani tudom, idén mentem először, 6-8x voltam előtte edzeni, végig mellben úsztam, 2:25 az időm. Meg lehet nézni, rajtszámom: 2733.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr4794180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása