Létezem

2008.12.20. 10:46

Nem értem kik olvasnak, de meglepően sokat ír az indexes statisztika.

Nyílván felelősséget érzek kedves olvasóim felé, még ha kevés is az időm, adok egy gyors helyzetjelentést:

December 24.-ig Pesten vagyok, ezerrel tanulok és nagyobb mennyiségű haverral/baráttal találkozok. A "pesti üzemmód" azonnal beindult, ingerküszöb visszaugrott a helyére, szaglás kikapcsolt :)

Miért vagyok itt? Ez egy hihetetlen történet, a cimborám, akié a lakás (ahol most vagyok), legutóbb szombaton egy diszkóeltérítés áldozata lett. Hiába hisszük azt, hogy a GHB-t (rape drog) csak kívánatos, fiatal lányok megszerzésére használják, sajnos a lassan középkorú hímek kifosztását is ezen keresztül oldják meg. Leszólította két csaj a Nyugatinál és belekeverték a sörébe. Kirabolták és szerintem megbecstelenítették (bár ő erről nem beszél:) ). Most Londonban van -> gyk. biztonsági őrként én felügyelem a lakást.

Ideérkezésem se volt egyszerű, kedves ismerősöm, aki elhozott, a jövőt tekintve nem túl biztató élménnyel gazdagodott. Lerakott a Dózsa/Váci út sarkon és elindult a Dózsa Györgyön a Keleti felé. Lendületesen haladt, de egy fekete terepjárós lénynek ez nem tetszett. Az ilyenek a törvények és a józan ész felett állnak, őket nem lehet megelőzni. Nem is hagyták magukat, útközepénmenés/bevágás a másik elé, mint a filmekben.

Végül megállították a cimborát és az autót vezető apró goblin elkezdett óbégatni, szóváltás, kiszáll segíteni egy ork asszonyság, az is pofázott. Ő persze nem hagyta magát, erre a harmadik utas is felbukkant, egy jól megtermett Uruk-hai, egy kopasz ketrecharcos. Odalépett a kocsihoz, benyúlt és letépte az irányjelzőt.

Nem tudok mit mondani. A születésszabályozás már elkésett dolog, sok-sok ketrec kell, amibe bele tudjuk tenni az ilyeneket.

A futást újraindítottam, kicsit fáj közben, de bőven elviselhető. Tegnap éjjel a Hősök térénél akkorát estem hogy lefényképeztek :)Végre a gyors teljesen automatikus lett (főleg ahhoz képest hogy három héttel ezelőtt még nem tudtam gyorsúszni), arra kell odafigyelnem hogy ne igyak előtte kávét, mert akkor nem kapok elég levegőt. Legutóbb ~1700m ment le egyhuzamban ~40 perc alatt. Sokat kell még gyorsulnom, de elégedett vagyok. Azzal viszont nem hogy amikor kiszállok a medencéből 2-3 percig iszonyúan szédülök. 

A szakmai részt nagyon elhanyagoltam, folyamatosan a nárcizmusomat élem ki. Ígérem azt is bepótolom. Most éppen VPN tunneleket bámulok és headereket próbálok megjegyezni. Pár napja megnyugtató felfedezést tettem, bazi nagy cégnél sincs hozzáértő ember - lesz szükség rám is:). Láttam egy production networkben lévő router configját (meglepődne mindenki ha megmondanám melyik cégnél működik). Atyaúristen, még CCNA koromban se követtem volna el ilyen bakikat (főleg mert gőzöm se lett volna az egészről:)).

L3 switch, ip cef nélkül, ip routing + static routeok hogy biztos legyen:), access mode, de közben trunk beállítások, ip default-gateway:)+ static 0.0.0.0 0.0.0.0 kifelé. Egészen pontosan nulla biztonsági beállítás. Nulla port-security, cdp mindenhova kiment, dhcp-n jött az ip - dhcp snooping nulla, ip source guard szinten, DAI nulla, a routerre 345 módon be lehetett jelentkezni. Ez csak ami hirtelen eszembe jutott. Rakat szerver rajta, csomó user. Sírtam miközben néztem.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr34832923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása