számokban az elmúlt év

2009.03.08. 03:27

kb nettó 10 hónap, napi szinten minimum 3-5 óra tanulás, de inkább jóval több.
2.4GB elolvasott, meghallgatott, megnézett videó, hang, pdf oktatóanyag
>500 oldal begépelt jegyzet
8-10 teljes kihagyott alvás
14 kilót fogytam
50 kilometert futottam le egyben
átúsztam a Balatont
megtanultam gyorsúszni
megtanultam gyorsan gyorsúszni
nem ittam alkoholt 6 hónapja
majdnem elvesztettem két barátomat, de aztán mégse
~3500 oldal összerajzolt, kiszínezett könyv
6 darab kifogyott sárga filc
50-60 darab, a4-es, kinyomtatott, falra felragasztott pdf mindmap
1 megkopott, agyonhasznált tanulási fürdőköpeny
legalább 4 darab, megszállottság miatt megromlott, megszűnt párkapcsolat
egy valószínűleg elszakított térdszalag

egyelőre ennyi. Most áthelyezem a tartózkodási helyem - mindegy hol, de nem lehetek messzebb mint 2km a helyi uszodától. Aztán igazán komolyan elkezdem a laborgyakorlatot.

Az augusztus 15-ét nem adtam fel, kizárólag a térdemtől függ hogy fel tudok-e készülni. Már régen nem a kondícióm a kevés, spirit/stamina van elég, fejben dől el minden, ott meg el tudok képzelni ennyit.

De,

Visszatekintve az utóbbi 1 évben ugyanannyit voltam sérült, mint amennyit edzettem. Valamit rosszul csinálok. Valaki komolyan hozzáértőt kell keresnem, a lefekvés előtti 400 fekvőtámasz már régen nem a normális tartományba tartozik.

Mindenesetre egy óriási súlytól szabadultam meg, egy nagyon hosszú fejezet zárult le most pénteken az életemben.

Remélem a következő rész nem lesz ilyen magányos mint ez volt.

Szerző: kombinat

Szólj hozzá!

Címkék: cisco

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr43988619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása