rossz nap

2009.06.04. 01:33

Meghülyült a telefonom, fejhallgatóval használva nem akar hívást indítani és fogadni.

Amikor csinálni akartam valamit, azonnal zuhogni kezdett az eső.

Elromlott a pulzusmérőm mellkaspántja, szétizzadtam. A kezemben maradt.

Csak a végső esetben szeretnék Szlovákiában melózni. Ott még nem tartok.

Szétbicikliztem a jobb herémet.

Kényelmetlen a triatlonos ruha.

Két jóbarátom képtelen abbahagyni a cigizést.

Nem megy a tanulás. Csak vonaton ülve. Nem találom a magyarázatot.

Szomjas vagyok.

A nők valamiért folyamatosan szopatnak.

22 fokos vízben nagyon rossz úszni, de nincs más.

Elfelejtettem angolul.

Kellene már valami rendes meló, ja meg nő is.

Dagadt vagyok és öreg.

Nem látom a CCIE végét.

Nem látom a triatlon végét.

Miért dobja rám a autós a csikket? Mert feltartottam 3 másodpercig a biciklimmel? Itt elég komolyan elborult az agyam.

Miért esik most is?

Még a türelmem is elfogyott ma.

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr281162551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása