Írjon már rám aki jönne és akkor nem kell egyedül utaznom. :)

Talán van egy ifjú padavanom, akit megfertőztem ezzel a versennyel - tök jó hogy gyorsabb mint én, mert így már előre ki fogom találni a magyarázatot, hogy miért előz meg majd vagy 20 perccel.:)

Nyilván mert hagyom magam.

El van törve a kezem.

Eléheztem.

Nem is versenyként fogtam fel, ez csak edzés/játék/turista vagyok.

Lerúgták a szemüvegem.

Másnapos voltam.

Fejben meggyengültem.

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr271453976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.10.17. 12:38:03

Nálam ez úgy volt hogy az 5000 méteren mindenki még úgy ment mint a vizisí, ész nélkül..

3,8 kilis időm 1:23
5 kilis: 1:54

Szerintem kb 5000 m az a táv ami még normális embereknek való. ;)

Amúgy tegnap megjelentél álmomban.... és beszélgetés közben megemlítetted hogy naponta kb. 100 kilit futsz. (minen nap!)

Arra még emlékszem hogy erre valami olyat regáltam hogy "nemvagynormális..." :)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2009.10.18. 16:15:25

@WITCH: Háhá, szóval rémeket álmodsz. :)
A 100km-től elég messze vagyok, még heti szinten is, főleg most. Lásd fent.
süti beállítások módosítása