A verseny után találkozgattam az emberekkel és mindenhonnan azt kaptam vissza, hogy vagy tudok egy rapid fogyókúrát, vagy nem én vagyok az aki a felvételeken van.

Tény hogy idén nem vagyok olyan karcsú mint tavaly, azért zavart a dolog, így elkezdtem nyomozni, mi változtatja így át a testet. Rémlett valami a kiszáradás/túlivás fejezetből, végül meglett.

Érdekes nagyon:

link

Jellemző hiba a túlivás, nekem nyilván ezt is ki kellett próbálnom. A frissítéseknél egy izó-s és egy vizes kulacsot vettem át, ezeket egy romlott kivételével mindent megittam. Nem tudtam megenni mindent amit terveztem(kivéve a frissítőknél a banánt), de két sótablettát lenyomtam a bringa végén. Futásnál mindenhol ittam, egy pohar víz, néha egy izó, fixen két szelet dinnye. Utolsó 4-5 körben ugyanez, plusz gél.

Visszaolvasva és összeadva ez egy tevének is elég lett volna. :)

Egyik tünet a puffadás, ha a verseny végén nagyobb a tömeged mint az elején, akkor biztosan te is beleestél ebbe a hibába. Nagyon vigyázni kell ezzel, könnyen bele lehet halni.

Volt még hülyeségem ezen kívül is, összeírom őket, jövőre tanulságos lesz elolvasni a verseny előtt:

Nem a versenyen kell kipróbálni az okosak által javasolt izó arányt.

Le kell venni az órát a bicikliről, még mielőtt leadom azt, különben a futópályáról kell visszamennem értem, át a mocsáron.

Nem kell ennyi vízet inni.

Fele ennyi vizet kell inni.

Nem kell ennyi víz a hűtéshez sem és akkor lehet nem kell a verseny után két cm2 új bőrt növeszteni a kislábujjamra. Már 10km után azt éreztem hogy vérben tocsogok.

Naptej használata javasolt, úgy talán nem ég hólyagosra az alkarom.

Többet kell menni, több hosszút, még több hegyet.

Meg kell tanulni menet közben vizelni.

Le kell tisztitani a biciklit verseny előtt, többen megszóltak emiatt. :)

Kell a kisméretű törölköző, az mentette meg az életem.

 Ezt a listát még folytatni fogom! Írjatok ti össze, vagy ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr502238032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.08.23. 14:19:22

Lektorálom. :)

Igen, ugyenezeket meg tudom erősíteni.

Tökéletesen igaz, én is elkövettem ezeket idén...

Mondjuk annyiból jó hogy így (persze hogy) nem dehidratálódtam, de tényleg... fele ennyi víz elég lett volna. (és tök értelmetlen 2 kulacsot vinni, egy izos bőven elég előre)

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.08.23. 14:20:46

Mennyiszer álltál meg feleslegesen a bringán?

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.08.23. 14:37:48

10 felett. Már kiröhögtem saját magam, de legalább megtanultam vetkőzés nélkül vizelni. Csak fel kell tűrni hozzá a nadrágszárat. :)

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.08.23. 21:51:15

A 10 megállás nélkül lett volna vagy 33-as átlagod! :)

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2010.08.23. 22:59:06

Mielőtt még elkezdődik a félreértés: tökéletesen büszke és elégedett vagyok az eredményemmel.

Kizárólag a még meglévő (de már csökkenő:)) hiúságom rendbe tétele miatt írtam a fenti postot.

szaszit 2010.08.24. 15:38:09

Optikai tuningnak,fekete szigetelőszalag a szeleteknek,géleknek,bringástáska :)

Én még a felénél is sokkal kevesebbet ittam a bringán mégis megálltam kétszer, futásnál is 4-5-ször, de ott már láttam hogy innom kéne többet.
A bringán főleg vizet ittam a kajálás miatt, illetve locsoltam magam, a végefelé pedig már semmi kaját nem kívántam és az édes csokikból is elegem lett.Sótablettát óránként egyet vettem be bringán.Én 1,5kg-ot fogytam az állítólag normális.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.08.26. 10:05:51

@szaszit:

Én pont egy kilót híztam.

(a testzsír/víz százalék nem változott)

Azóta már leadtam. Vigyázni kell az IM-el mert hizlal :)
süti beállítások módosítása