A szülés

2010.11.29. 10:45

Ha a szülés előtt sportoltál, készülj fel arra, hogy nem lesz egyszerű menet.

16 körül mentünk be, még nevetgélve, hogy ha csak 5 percenként fáj - persze jóval erősebben mint egy menstruáció, akkor nem lehet gond. Játszva megoldjuk. Később már kértük az epidurális érzéstelenítést, mert kezdtek eldurvulni a dolgok.

Vagy egy órát próbálkoztak, mire betaláltak rendesen a két csigolya közé és át tudták szúrni a szalagokat. Közben már percenként voltak fájásai és előre görnyedve szenvedett.

 

Én itt éheztem el először, miközben Anitát mozdulatlanul kellett tartanom, majdnem felborultam a teljes berendezéssel együtt. Megoldottam, legalább kicsit átéreztem a szenvedést.

A kitolási szakasz egy könnyed óra volt.

Aztán november 29-én, 1:36-kor felsírt Gergő. Meg mi is.

 

Amikor azt hiszed, hogy már nem lesz durvább, még 2x keményebb lesz. Rendesen személyiségformáló ereje van a szülésnek. Rendberakja a dolgokat az ember fejében.


(A MÁV kórház szülészete tökéletesen működött, tele profikkal, akik mindenben segítettek. Nagyon elégedettek vagyunk velük, csak ajánlani tudom őket.)

Szerző: kombinat

4 komment

Címkék: szülés gergő

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr922480678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.11.29. 14:45:10

Hát igen, a születéskor ott lenni, még ha csak Apuka vagy, akkor is nagyon felemelő érzés. Nem lehet semmuihez sem hasonlítani.
Most pedig jól rúgjál be és aludd ki Magad! Pihenjél rá a hosszú ejszakákra!
Kombiné is jól van?

mata68 2010.11.30. 08:16:06

Valóban nagy élmény ott lenni, én mindháromszor végigizgultam. Mondjuk az első egy ironman-nyi idő volt (~ 14 óra).

Tényleg most kell jól berúgni, mert a következő alkalommal már Te vigyázol a nagyobbra :)

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.11.30. 08:41:04

Végre, végre! Gratulálok mindhármótoknak! Szépek vagytok.;)

Egy életre meghatározó élmény. Ezután jön a nagy menet.:) Ez a 9 hónap semmi sem volt.:) Biztos sok szép ilyen élményben lesz még részetek együtt.;)

Ünnepeljetek! De ezt gondolom mondani sem kell...

gabsy · http://marathon-proba.blog.hu 2010.11.30. 10:36:35

Ja, a babavonalzót is már le lehetne cserélni az oldalon, különben erősen túlhordjátok a már megszületett gyerkőcöt.:)
süti beállítások módosítása