Yours Truly

2009.01.26. 01:19

Lenyomtam a YT Half távot, különösebben nem hatódtam meg tőle, annyira lassan mentem hogy majd bealudtam félúton. Kockáztatni nem mertem, kicsit már unom a sérüléseket. Ráadásul sérülten nem tudnám meglepni magam a születésnapomon :D (erről majd később)

A 130-140 közötti pulzustartomány nem az én pályám. Majd ha tata leszek. 165-175 között érzem igazán jól magam, láttam mér 190 felettit is, na akkor majdnem berittyentettem.

Voltam ma egy baromi érdekes előadáson, "a tudatos nők" volt a címe. Voltak benne számomra már kicsit túl misztikus részek, de ettől függetlenül tetszett. Aki el akar egy jót teázni, ide menjen: VI. Dessewffy - Jókai sarok.

 Itt egy futás utáni kép (nem YT), rövidesen teszek fel pár félmeztelent is a női és meleg férfi rajongóimnak.

 

 

 

 

 

 

Hihetetlen egy rakás sz*r ez az indexes blogmotor, lehet felidegesítem magam és átrakom ezt az egészet a kombinátra. Nem hiszem el hogy minden kép beillesztésével ennyit kell szenvedni...

ui.: az előbb teljesen véletlen mentem egy komolyabbat:

traininglog.runnersworld.com/logs/95d6ac52dde54d5f972d3df1671f3b91/workouts/1f52ecff21f142e2a7e7651f9609dfc2

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr50902591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása