Cetrend

2009.04.19. 17:58

Kardszárnyú delfin lettem :)

A saját órám szerint 3:57:50 lett az időm, a hivatalosat nem tudom, de biztos a 4 óra alatti.

A régi cetek nagyon megdícsértek, sőt már elkezdték a beszervezésemet a balaton-átúszás odavisszára. Nyilván benne vagyok.

Télen még nem tudtam gyorsúszni, most meg tempót tudtam váltani 6. és 8. kilométernél. Volt egy holtpont, begörcsölt egyszer-egyszerre a két vádlim, de ezeket tudtam kezelni. Megtanulom a bukófordulót és legközelebbre lenyomom 3:30 alá az időt.

Pár embernek köszönettel tartozom:

Kovács Istvánnak, aki megtanított úszni

Csabinak barátomnak, akivel kitaláltuk és elkezdtük a projektet

Szerző: kombinat

2 komment

Címkék: úszás ironman

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr211074568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása