Már a biciklizés legeleje óta halálra stresszeltem magam, mi a fenéért megyek ilyen lassan. 27-29km/h-t tudtam tartani, efelett 150es pulzus felé csúsztam, már azt hittem itt a vég, megöregedtem, vége a világnak, a hozzám hasonló edzettségű kollégák 30 feletti átlagtempót tudnak.

Ma lett gyanús komolyabban a dolog, hogy mi a tökömért mér folyamatosan 900 métert a két kilométerkő között. A +-5-10 métert még el tudtam képzelni, de a 100 már feltűnő volt. :)

Hazaértem, megmértem az átmérőt, beállítottam és kiszámoltam: 10%ot csalt az óra.

Szerző: kombinat

Szólj hozzá!

Címkék: ironman

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr441139426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása