Hegyről le, aztán fel

2009.06.16. 01:28

Nem értem miért, de volt hogy napi 73 ember nézte meg a munkásságom. Lehet pénzt kéne kérnem érte.

Két hónap a versenyig, most már nagyon kemény a hajtás, lehet érdemes lenne spermabankhoz fordulnom, mielőtt még teljesen kiherélem magam a biciklivel. Érdekes figyelni hogy mire képes egy átlagos, kövér test ha megfelelően meghajtják. Mostanában sűrűn megyek napi 2-3 órát (inkább 3-4-et), az elején kicsit megzuhantam, de elkezdtem ipari mennyiségben tolni a vitamin/ásványianyag-frissítés/evést és rendbejöttem. Olyan szinten beépült már az életembe a sport, hogy elképzelni se tudom, mi lesz a verseny után, amikor már nem lesz erre szükség. Hogy fogom lecsökkenteni emberi adagra?

A kisebb sérülésekre is találtam tippet, ami be is jött:

Jegelni kell erősen! Negyedóra a térdeken, vagy ahol fáj és nem gyullad be, gyorsabban regenerálódik. Nekem bevált.

Ja hogy hegy, sose futottam komolyan hegyen, hétvégén sikerült az egyik miskolci csúcsról:) átugrani Tapolcára és vissza. 2-3 perccel volt rosszabb a visszaút, pedig volt vagy párszáz a szintkülönbség. Rég szórakoztam ilyen jól.

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr351187947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása