Elugrottunk egy kora reggeli Gyula-Bcsaba-Békés-Mezőberény odavissza körre. Odafelé fogtam neki a szelet, 29-31km/h-val mentünk.

Visszafelé Békésről kipróbáltam mit bírok. Kikapcsoltam a pulzusmérést (hogy ne zavarjanak a végtelenhez közelítő értékek) és a táv kb 3/4-én 38 felett mentem.

Biztos sok Tour de France-t nézek.

(Érdekes hogy nekem mindig 27-29es átlagok jönnek ki, lehet azért, mert sosem szoktam megállítani az órát, se a lámpáknál, se kereszteződéseknél, se a frissítéseknél, vízvételezésnél. Biztosan itt vesztek sokat.)

(Érdekesség kettő: egyik este mentem hazafelé, a kerékpárúton beszorultam egy srác mögé, aki pont akkor ért a cigije végére. Kecsesen átdobta a feje fölött, egy centire repült el a fejem mellett. Elég hangosan üvöltöttem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr791265480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása