Nike félmaraton

2009.09.03. 01:22

Délután beugrottam a spuriba megnézni a kompressziós zoknit, természetesen itt sem volt. Nagy tülekedés volt az iroda ajtajánál, gondoltam bekukkantok. A Nike félmaratonra lehetett nevezni, gyorsan meg is kérdeztem hogy mibe fáj és mit kapok cserébe.

Nem a 9000ft nevezési díjtól nyílt tágra a szemem, hanem attól hogy még egy portörlő pólót se kapnék, megvehetem 5000ért. Elmennek a picsába. Bólogatott is mindenki, gusztustalan lehúzás ez az egész. Inkább kimegyek és drukkolok Viktornak, hogy bemenjen 1:20 alá.

Azért gyorsan leegyeztettem egy kedves lánnyal(akiről kiderült közben hogy Ironman), hogy mit rendez még az idén a BSI. Budapest maraton, erre be is neveztem. Remélem a kollégák is jönnek.

Szerző: kombinat

3 komment

Címkék: futás ironman

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr291356734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

briell 2009.09.03. 17:39:39

Szia, köszi a komit :) Te sem tudod a nevét, hogy milyen Gergő lehet a fiú?
G.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.09.04. 10:47:34

ironman-eknek 50%-os akció van a BSI maratonra
süti beállítások módosítása