A testem transzformációja

2009.09.19. 19:46

Érdekes hogy két eve még XL-L-es méretű pólókat hordtam, nemmondommeg mekkora nadrágokkal.

Az igazi tragédia akkor volt, amikor rájöttem hogy az m-es ironman póló nagy rám. :)

Át kell S-re állnom: most kell lekukáznom 1 év alatt másodjára szinte a teljes ruhatáram. A legfurcsább pedig, hogy a testtömegem nagyon régóta nem változik, 74-77 között mozog, inkább a 77-hez közel, emellett 174cm magas vagyok. A 32W nadrág leesik rólam. Azt nem tudom , hogy hova növök, mi változik? Lehet a sűrűségem.

Hiába, egy széles törpe vagyok.

 

(A testem lassan beáll az alacsony fogyasztású, túlélő-posztnukleáris üzemmódra.)

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr291393264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása