Szentivánéj, végeredmény

2010.06.25. 00:26

Ez nem verseny!

Hanem küzdelem a vizelettel.

11 km, 1:03:07, 143 avh, azért ilyen magas, mert izgultam. Közben nem fogyasztottam géleket, vizet is csak mértékkel ittam. Két alkalommal, kútból és még így is legalább négyszer vizeltem. Ilyenkor mindig gyorsulni kellett a tömeg után, de ez nem okozott gondot. 106 darab szúnyog csípett meg és újabb olvasóval ismerkedtem meg. Láttam Trek bringást is, de nem köszönt.

Ennyi.

(Este meglepően jól regenerálódtam egy ideig, de mostanra (0:15) már nagyon álmos vagyok)

A bejegyzés trackback címe:

https://cciepursuit.blog.hu/api/trackback/id/tr342108124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lewad 2010.06.27. 22:23:47

Szigeten elkezdhetnék a szúnyog irtást, mert kezd elegem lenni belőle, hogy szétzabálnak. Futás közben ugyan nem csipked, de se bemelegíteni se nyújtani nem lehet rendesen, mert össze-vissza csipkednek. Írtam edzesonline-on, nézd meg.
süti beállítások módosítása